Închidere aplicația a-Ha!
-
Ce se întâmplă cu punctele din contul meu?
În cazul în care ai puncte în contul tău și dorești să le consumi, te anunțăm că poți face asta până pe 23.09.2020. Tot ce trebuie sa faci este sa îți rezervi un cadou din lista disponibilă și să te prezinți la Info Point pentru a-l ridica. După data de 23.09.2020, aplicația, dar și punctele din cont nu vor mai putea fi folosite.
-
Ce se întâmplă cu datele mele după închidere?
După închiderea aplicației datele tale se vor păstra în continuare, în siguranță, în baza noastră de date sau se vor șterge conform următoarelor situații:
- În cazul în care ai cont în aplicația a-Ha!, dar nu ai scanat niciun bon și nu ai niciun punct în portofelul tău electronic, datele tale vor fi șterse.
- În cazul în care ai cont în aplicația a-Ha! și puncte în portofelul tău electronic, dar nu ai revendicat până în momentul închiderii niciun cadou sau beneficiu dintre cele puse la dispoziție de noi, datele tale vor fi șterse.
- În cazul în care ai cont în aplicația a-Ha!, ai strâns puncte în portofelul tău electronic și ai revendicat cadouri sau beneficii din lista pusă la dispoziție de noi, datele tale vor fi păstrate pentru o perioada de 10 ani, în scop financiar-contabil și de audit. În context, prelucrarea va avea în vedere următoarele categorii de date: nume, prenume, data naștere, adresă, semnătură.
Scanare bon
-
De ce nu mai pot scana bonuri?
Începând cu data de 23.09.2020 aplicația a-Ha! nu va mai fi disponibilă pentru utilizare. Din acest motiv, funcția de scanare bonuri este suspendată.
Cadouri și beneficii
-
Cum îmi aleg cadourile?
Fiecare mall are câte o listă dinamică de cadouri care se schimbă în funcție de popularitate, stocuri și diverse evenimente. Alege un cadou cu valoare în puncte mai mică decât punctajul tău sau mai adună puncte scanând bonuri dacă îți face cu ochiul un premiu mai valoros.
-
Cum primesc cadourile?
Din momentul în care l-ai ales și “plătit” cu puncte, cadoul te așteaptă timp de 72 de ore la Info Point-ul mall-ului respectiv. Nu uita să aduci cu tine și codul unic generat de aplicație pentru a-l putea ridica. După 72 de ore, cadoul este considerat abandonat și reintră în aplicație disponibil pentru oricine, iar tu primești punctele înapoi.
-
Cum folosesc beneficiile?
Beneficiile sunt reduceri și alte avantaje pe care le ai fără să cheltuiești puncte. Nu trebuie să treci pe la Info Point, le poți folosi direct scanând codul de bare la magazinul sau restaurantul respectiv.
Reclamații
-
Ce se întâmplă când trimit un mail sau o reclamație?
Ne ocupăm să rezolvăm cât mai repede problema pe care o ai, în funcție de cât de aglomerați suntem. Uneori răspunsul nu ține doar de noi, ci și de diverși parteneri tehnici, așa că îți mulțumim că ai răbdare până găsim cea mai bună rezolvare. Ne ajută dacă în mesajul pe care ni-l trimiți către mall@promenada.ro (pentru Promenada) sau info@megamallbucuresti.ro (pentru Mega Mall) ne dai mai multe detalii specifice despre neplăcerile întâmpinate pentru a gestiona mult mai rapid problema semnalată.
Date personale
-
Vreau să-mi șterg contul. Cum fac asta?
Îți poți șterge contul din aplicație, în secțiunea “Contul meu”, dar e important să știi că ștergerea este definitivă și vei pierde punctele acumulate.
-
Datele mele sunt în siguranță?
Complet. Ne aliniem la legislația în vigoare la nivel european și prelucrăm datele în condiții care asigură securitatea, confidențialitatea și respectarea drepturilor tale. Pentru mai multe detalii, poți citi Termenii & Condițiile și Politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal în aplicație. În plus, îți poți modifica oricând datele și acordurile de marketing din setările profilului tău.
-
Ce fac dacă n-am găsit răspuns la întrebarea mea?
Vezi dacă nu te ajută Termenii și Condițiile sau Politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Dacă tot nu te lămurești, ne scrii și rezolvăm cât de repede se poate: pe mall@promenada.ro pentru Promenada sau pe info@megamallbucuresti.ro pentru Mega Mall.