Descoperă universul a-Ha!

Ai noutățile mereu în buzunar

Cele mai recente colecții de la magazinele tale preferate

Aduni puncte și primești cadouri

Scanezi bonul de la cumpărături și transformi punctele în premii

Discount-uri și oferte speciale

Afli primul când sunt reduceri în magazine

Acces exclusiv la beneficii

Discount-uri și surprize doar fiindcă ai aplicația

Navighezi rapid în mall

Punct ochit, punct lovit, ajungi direct unde ai nevoie

Știi oricând ce mai lansăm

Fie că deschidem magazine noi sau punem la cale evenimente

Cum primești cadouri? Iată ce simplu e!

Vii la mall și cumperi ce vrei, de unde vrei

Scanezi bonul de la casă

Primești punctele în max. 24h

Transformi punctele în cadouri, reduceri, beneficii

Ai întrebări? Avem răspunsuri!

Puncte
  • Cum adun puncte?

    Simplu: faci cumpărături la Promenada sau la Mega Mall și scanezi bonul în aplicație în cel mult 24 de ore de când a fost emis. Mai poți primi puncte-surpriză pentru vizite la mall, intrări în magazine și alte activități. E important să știi că punctele se adună separat pe fiecare mall, deci vei avea un număr de puncte pentru Mega Mall și un alt număr pentru Promenada.

  • În cât timp primesc punctele?

    În maximum 24 de ore, în funcție de cât de corecte sunt informațiile și de cât de clară e imaginea. Imediat ce punctele sunt alocate, vei primi o notificare în aplicație. La fel, dacă există probleme, îți vom spune printr-o notificare.

  • Pot folosi punctele de la Promenada la Mega Mall și invers?

    Nu, punctele și cadourile sunt separate pe fiecare mall în parte. Partea bună e că asta înseamnă că ai acces la de două ori mai multe cadouri și beneficii dacă ești activ la ambele mall-uri.

  • Punctele se pierd dacă nu le folosesc?

    Nu, ele rămân în contul tău oricât până le transformi în cadouri. Dar nu e păcat să stea degeaba, când s-ar putea transforma în vouchere, reduceri sau diverse cadouri tentante?

  • Punctele se pot transfera pe alt cont?

    Tu ai făcut cumpărături, tu te bucuri de cadouri! Odată alocate, punctele rămân asociate contului de pe care a fost scanat bonul.

  • Mi-am pierdut telefonul. Am pierdut și punctele?

    Stai liniștit, punctele sunt asociate contului tău și le vei vedea dacă descarci aplicația și te loghezi cu același cont pe noul telefon. Îți recomandăm totuși să schimbi parola din secțiunea “Contul meu”, în caz că vechiul tău telefon va ajunge la altcineva.

Scanare bon
  • Am scanat bonul și primesc un mesaj de eroare. Ce fac?

    Verifică dacă e scanat corect urmărind pașii din tutorial (îl găsești în ecranul de scan, apăsând butonul „info” din dreapta jos). De asemenea, uită-te dacă nu cumva bonul e mai vechi de 24 de ore sau dacă ai mai scanat în ziua respectivă alt bon de la același magazin. Dacă tot nu găsești cauza, dă-ne un mesaj pe mall@promenada.ro (pentru Promenada) sau info@megamallbucuresti.ro (pentru Mega Mall) și revenim cu o soluție.

  • Câte bonuri pot scana în fiecare zi?

    Oricâte! Singura regulă e să nu scanezi într-o zi mai multe bonuri de la același magazin. Dacă ai mai multe, îți recomandăm să-l scanezi pe cel cu valoare mai mare.

  • Trebuie să fiu în mall pentru a scana bonurile?

    Nu, le poți scana de-acasă, de la birou sau de la coadă la supermarket. Contează doar să nu fie emise cu mai mult de 24 de ore în urmă.

Aplicația a-Ha!
  • Aplicația a-Ha! este gratuită?

    Da! Spre deosebire de ciocolată, vacanțe și pantofii aceia la care visezi de două săptămâni, aplicația noastră e unul dintre lucrurile bune din viață care nu trebuie plătite. Singurele costuri pe care le-ai putea avea sunt cele obișnuite de transfer de date/internet pe care le practică operatorul tău.

Cadouri și beneficii
  • Cum îmi aleg cadourile?

    Fiecare mall are câte o listă dinamică de cadouri care se schimbă în funcție de popularitate, stocuri și diverse evenimente. Alege un cadou cu valoare în puncte mai mică decât punctajul tău sau mai adună puncte scanând bonuri dacă îți face cu ochiul un premiu mai valoros.

  • Cum primesc cadourile?

    Din momentul în care l-ai ales și “plătit” cu puncte, cadoul te așteaptă timp de 72 de ore la Info Point-ul mall-ului respectiv. Nu uita să aduci cu tine și codul unic generat de aplicație pentru a-l putea ridica. După 72 de ore, cadoul este considerat abandonat și reintră în aplicație disponibil pentru oricine, iar tu primești punctele înapoi.

  • Cum folosesc beneficiile?

    Beneficiile sunt reduceri și alte avantaje pe care le ai fără să cheltuiești puncte. Nu trebuie să treci pe la Info Point, le poți folosi direct scanând codul de bare la magazinul sau restaurantul respectiv.

  • Cum primesc mesaje „În zonă”?

    Mesajele, promoțiile și ofertele „În zonă” sunt accesibile doar când vii în vizită la noi, atât la Promenada, cât și la Mega Mall.  Tot ce trebuie să faci e să ai bluetooth-ul și internet-ul pornit (3G/4G sau Wi-Fi) și ele te vor găsi.

Reclamații
  • Ce se întâmplă când trimit un mail sau o reclamație?

    Ne ocupăm să rezolvăm cât mai repede problema pe care o ai, în funcție de cât de aglomerați suntem. Uneori răspunsul nu ține doar de noi, ci și de diverși parteneri tehnici, așa că îți mulțumim că ai răbdare până găsim cea mai bună rezolvare.

Date personale
  • Vreau să-mi șterg contul. Cum fac asta?

    Ne frângi inima, dar îți respectăm decizia. Îți poți șterge contul din aplicație, în secțiunea “Contul meu”, dar e important să știi că ștergerea este definitivă și vei pierde punctele acumulate.

  • Datele mele sunt în siguranță?

    Complet. Ne aliniem la legislația în vigoare la nivel european și prelucrăm datele în condiții care asigură securitatea, confidențialitatea și respectarea drepturilor tale. Pentru mai multe detalii, poți citi Termenii & Condițiile și Politica de Confidențialitate în aplicație.

  • Cum mă pot înscrie în programul corporate?

    Un reprezentant al companiei tale trebuie să ne scrie pe mall@promenada.ro (programul corporate este disponibil momentan doar în Promenada), apoi noi vom crea coduri de identificare pentru angajați. Reducerile și beneficiile extra vor apărea apoi în listele obișnuite: le vei găsi ușor după logo-ul companiei tale.


Sari la bara de unelte

Esti sigur ca vrei sa dezactivezi contul?

Dezactivează

Pentru a avea acces la această funcţionalitate, trebuie să te loghezi.

Conectează-te cu Facebook

sau

Autentificare

Înregistrare

Unde îl salvăm? Alege colecția

Creează o colecție nouă
Colecțiile tale

Înapoi

Please turn your device to portrait