CONCURS #PeCafea: câștigă cafea pentru o lună!

Marți, 29 septembrie, am sărbătorit împreună Ziua Internațională a Cafelei și te-am chemat pe la noi acasă. Noi am venit cu licoarea magică, tu cu cana și împreună am stat la povești.

În cafenelele Starbucks, Costadoro Coffee Lab, Brioche Doree, Terra și Spazio Caffe Manuel ai savurat o cafea din partea casei, iar pentru ceva dulce, am fugit la Chocolat să gustăm biscuiții pentru cafea, oferiți gratis.

Espresso, cappuccino sau caffe latte? A fost greu să te decizi? Nicio problemă, cu tichetul de la Info Point ai primit garantat 2 cafele la alegere în localurile din mall menționate mai sus.

Concurs #PeCafea

Și dacă nici tu nu te mai poți sătura de cafea, să știi că ai șansa să-ți asiguri proviziile pentru o lună întreagă. Tot ce trebuie să faci este să ne impresionezi cu o poză demnă de un cafegiu adevărat pe contul tău de Instagram în care folosești hashtagul #PeCafea.

Cea mai cool postare pe Instagram îi aduce autorului o cafea pe zi timp de o lună în localul preferat din Mall Promenada. Uite detalii în Regulamentul oficial!

Pe-Cafea-Promenada

Ăsta da motiv de sărbătoare!

Stai la curent cu noutățile pe pagina noastră de Facebook.

Mai este nevoie să repetăm? Ne vedem la cafea, PE Promenada!

 

Sursa GIF: www.giphy.com

 

Cum înfruntă bărbații cool noul sezon

Începe să se facă mai frig, nu? Poate ar trebui să te gândești să îți pregătești garderoba pentru sezonul ploios. Cea mai bună parte e că magazinul Peek&Cloppenburg are o mulțime de branduri cu colecții noi special selectate pentru toamnă. Cum un tip cool trebuie să fie și adaptabil, îți sugerăm trei ținute de zi cu zi pe care poți să le găsești la Peek&Cloppenburg.

 

Culoarea sezonului este clar muștarul. O poți purta sub forma unui pulover călduros, pe sub care să ai o cămașă în carouri și în partea de jos niște pantaloni lejeri tip chino.

peek&cloppenburg1

Pantaloni McNeal chino, pulover Christian Berg, cămașă slim fit Jake’s

 

Dacă ești mai friguros, optează pentru pantaloni arămii, purtați cu un pulover moale și pe deasupra arunci o geacă de fâș matlasată.

peek&cloppenburg2

Pantaloni McNeal chino, pulover Christian Berg, geacă Montego

 

Și pentru cel mai casual tip, poartă același model de pantaloni chino pe khaki, cu o cămașă în carouri și acoperă-te cu un cardigan de culoarea piperului.

peek&cloppenburg3

Pantaloni McNeal chino, cămașă slim fit Jake’s, cardigan Montego

 

Te așteptăm la magazinul Peek&Cloppenburg (nivel 1) din Promenada Mall să îți alegi ținutele de toamnă de la branduri moderne!

 

Îndrăgostește-te de toamnă cu H&M

Există multe lucruri de care te poți îndrăgosti, iar toamna reprezintă sezonul perfect pentru asta! De aceea, H&M a hotărât să îți ofere toate motivele.

Cum? Cu ajutorul unei noi colecții de toamnă și a unei campanii pline de farmec, intitulate #HMFALLINLOVE! Ca să intri cu totul în poveste și să simți din plin atmosfera romantică, vei avea parte și de o colecție specială de toamnă – un alt motiv pentru a te îndrăgosti!

h&m

Așadar, pregătește-te de tonurile pastel ale sezonului și de materialele confortabile care te îmbie să stai în brațele persoanei dragi! Uite două ținute din colecție perfecte pentru tine:

 

Un outfit influențat de stilul boem al anilor 70 care te va face să arăți ca iubita unui star rock:

hm-fall-in-love-colectie-noua-toamna

Haină din blană ecologică, pălărie de lână, pantaloni de catifea, cizme cu șireturi

 

Sau o ținută cu un palton petrecut, pe sub care să se vadă dantela sexy a unui maieu din catifea:

hm-fall-in-love-colectie-toamna2

Haină petrecută, top din catifea, set de inele, geantă poștaș

 

La magazinul H&M din Promenada Mall (parter) te așteptăm să descoperim noile colecții și să ne lăsăm purtați de farmecul toamnei!

 

3 x Cool: Fiat are un client fidel, premiile Emmy au avut cele mai elegante ținute și iPhone 6s va avea o funcție nouă senzațională!

Papa iubește să meargă în Fiat!

pope2

Sursă foto: SAUL LOEB/AFP

Fiat a avut parte recent de endorsement la cel mai înalt nivel! Cu ocazia primei sale vizite în Statele Unite, Papa Francisc și-a făcut intrarea într-un Fiat 500L.

Extrem de încântat, brandul italian de automobile a fost prompt și și-a manifestat recunoștiința pe Twitter prin popularul hasthag #blessed, însoțit de emoji-ul cu mâinile care se roagă. Potrivit, nu?

 

Fashion pe covorul roșu la Premiile Emmy

emmy-awards-1024x497

Surse foto: Getty Images

Premiile Emmy, echivalentul de la Hollywood al Oscarurilor pentru seriale TV și online, au avut de curând ceremonia de decernare. A fost un moment glamour așteptat de întreaga industrie și starurile au defilat pe covorul roșu în creații unicat, realizate de designerii lor preferați. Nouă ne-au plăcut January Jones (Mad Men) în salopetă smarald, Sofia Vergara (Modern Family) într-o rochie de sirenă care se confundă cu metalele prețioase și supermodelul Heidi Klum care a sfidat orice fel de regulă în rochia asimetrică de culoarea lămâiei.

 

Noul iPhone 6S va avea o funcție wow!

 

Cea mai așteptată lansare a toamnei, în special pentru tech junkies ca noi, este fără niciun dubiu noul iPhone 6s. Deși cârcotașii cred că nu multe se schimbă de la un model Apple la altul, de data aceasta iPhone 6s va avea o funcție nouă impresionantă: 3D Touch. Touch-screenul va detecta și presiunea cu care degetul apasă pe ecran și corespunzător va deschide aplicații și funcții ale telefonului, transformându-le în obiecte dinamice. De-abia așteptăm să vedem cum arată!

 

Sursa: Mashable.com

Sursa fotografie principală: Getty Images, AFP, theverge.com

 

Planul care te pregătește pentru maraton

Se spune că maratonul este mai mult o cursă psihică decât una fizică. Însă doar de la un anumit punct. Pentru că până acolo trebuie să te poarte picioarele. Și ca asta să fie posibil, ai nevoie de un plan de antrenament.

 

Înainte să începi gândește-te puțin la 42,195 kilometri. Acesta e obiectivul tău final și pentru a-l atinge vei avea nevoie de perseverență, disciplină în antrenament și răbdare. Creșterea prea rapidă a distanței sau a vitezei de alergare poate duce la accidentări.

 

Prima discuție pe care trebuie să o ai este cu tine (sau cu un antrenor personal) pentru a face o evaluare obiectivă de început. Trebuie punctate cel puțin aspectele legate de condiția ta fizică reală, obiectivele și timpul alocat antrenamentelor.

Dar orice plan de antrenament pentru un maraton ar trebui să conțină următoarele faze:
(Adaptate, toate aceste faze te pot ajuta să alergi și curse mai scurte într-un timp mult redus.)

 

  1. Pre-condiționare
    Timp necesar: 4 săptămâni, cu minimum 2 alergări pe săptămână
    Această faza conține multe alergări ușoare (jog), așa că bucură-te de ritmul scăzut. Vei avea suficient timp să crești intensitatea antrenamentelor în următoarele etape. Distanță minimă parcursă ar trebui să fie de 2 km la primele alergări și să crească treptat până la 9 km. Viteza cu care alergi ar trebui să îți țină pulsul pe la 65% din maximul tău.

 

  1. Alternare
    Timp necesar: 10-12 săptămâni, cu minimum 2 alergări pe săptămână
    Vei începe să alternezi alergările mai rapide cu cele în care crești distanța parcursă. Astfel, vei forma un set de exerciții de viteză și anduranță pentru a-ți crește nivelul condiției fizice. Distanțele încep de la 9 km și cresc până la 18 km. Pe alergările mai scurte și rapide ține pulsul pe la 85% din maximul tău, iar pe cele de distanță pe la 75%. Alege o alergare mai lungă și una mai scurtă în cadrul aceleiași săptămâni. De exemplu, dacă alergi duminică 18 km, păstrează pentru miercuri o tură de 9 km, la o viteză care să te facă să respiri puternic și să nu te lase să întreții o conversație mai mult decât monosilabică.

 

  1. Creșterea vitezei pe distanțe lungi
    Timp necesar: 6-8 săptămâni, cu minimum 2 alergări pe săptămână
    În această a treia fază a antrenamentului întâi vei crește viteza, apoi, treptat, distanța la fiecare antrenament. Astfel, vei construi rezistență în menținerea unei viteze de alergare crescută pentru distanțe din ce în ce mai lungi. Deja cele mai scurte alergări ar trebui să plece de la 9-10 km și să ajungă spre 20 km. La fel ca în faza precedentă, evita să faci consecutiv două alergări de distanță lungă. Pe alergările mai scurte și rapide ține pulsul pe la 85% din maximul tău, iar pe cele de distanță pe la 75%.

 

  1. Mărirea distanței
    Timp necesar: 6-8 săptămâni, cu minimum 2 alergări pe săptămână
    Faza a 4-a continuă cu același ritm rapid cu care te-ai obișnuit în etapa precedentă, crescând treptat distanța parcursă. Acum crești puterea picioarelor și rezistența lor la efortul susținut. Distanță minimă parcursă la un antrenament ajunge la 13 km, iar cea maximă la 25 km. Din acest moment începi să folosești un ritm constant. Viteza cu care alergi este cea la care reușești să stabilizezi pulsul la 75% din maximul tău.

 

  1. Simularea cursei
    Timp necesar: 4 săptămâni, cu minimum 3 alergări pe săptămână
    Această etapă te apropie de ziua cursei. Încearcă să îți găsești ritmul pe care vrei să îl menții în ziua maratonului și să folosești la alergările lungi pantofii pe care intenționezi să îi porți în acea zi. Cum distanțele vor crește și se apropie de 30-35 km, în această faza are loc și pregătirea mentală. Ideal ar fi să termini această faza, cu ultimul ei long-run cu aproximativ 3-4 săptămâni înainte de cursă. Lasă cel puțin 10 zile între două long run-uri;

 

  1. Calibrarea și ziua cursei
    Timp necesar: 2-3 săptămâni, cu minimum 2 alergări pe săptămână
    Acum, distanțele scad pentru a-ți lăsa timp să te odihnești înainte de cursă. În această etapă încearcă să menții pasul de alergare constant la nivelul dorit. Poți începe această faza cu 18 km și să scazi treptat distanța până la 9 km. În săptămâna cursei lasă-ți 3-4 zile pentru odihnă și fă cel mult un jog de 5-6 km.

 

  1. Ziua cursei. Succes!
    Începe cu pasul pe care știi că îl poți susține ușor, chiar dacă în primii 4-5 km ți se va părea prea lejer. Pe la kilometrul 30 îți vei mulțumi că nu ai tras prea tare la început. După cum se încurajează unii participanți la concursurile de alergare: „Nu începe maratonul ca pe o cursă de 10 km.“

 

  1. Recuperare
    Lasă o săptămână după cursă pentru a te odihni suficient de bine. Poți face alte activități fizice (înot, de exemplu), apoi reia alergările cu un pas lejer (jog) și distanțe scurte.

 

Sergiu Aldea este instructor de group fitness la World Class și face parte din echipa de organizatori a Maratonului Internațional București.

Sursa: w.worldclass.ro