Promenada foloseşte cookies pentru a se asigura că vă bucuraţi de cea mai bună experienţă pe site. Aflaţi mai multe aici.

Mii de bucureșteni și-au petrecut noaptea la mall Promenada la avanpremiera sezonului de reduceri

București, 24.06.2015 – Avanpremiera sezonului de reduceri din noaptea de 17 iunie de la mall Promenada a atras un număr impresionant de bucureșteni, mii de clienți de toate vârstele trecând pragul centrului comercial în intervalul orar 22:00 – 24:00 pentru a beneficia de reducerile fulger pregatite de peste 50 de magazine cu ocazia evenimentului Promenada Shopping Night.

Vizitatorii s-au putut bucura de prețuri speciale pentru cele mai noi colecții de haine, încălțăminte, accesorii sau produse de înfrumusețare de la branduri renumite, în afara sezonului de reduceri. Chiar și cei care nu au venit doar pentru cumpărături s-au putut distra beneficiind de discount-uri de 50% la darts, bowling și biliard, oferite de TrickShot.

“Programul încărcat este o problemă pentru majoritatea bucureștenilor și, de multe ori, seara este singurul moment în care avem timp de relaxare și cumpărături. Evenimentul Promenada Shopping Night a fost gândit pentru a le oferi clienților noștri ocazia de a se bucura de produsele lor preferate la prețuri speciale, înainte de începerea sezonului oficial de reduceri. Ne bucură faptul că inițiativa a fost primită cu entuziasm de către public.” a declarat Sebastian Mahu, Center Manager mall Promenada.

Peste 80% din vânzările efectuate în noaptea de 17 iunie au fost generate de produsele retailerilor de fashion și beauty, dintre magazinele partenere evenimentului Promenada Shopping Night enumerându-se: H&M, Hervis, Office Shoes, Pandora, Sephora, Douglas, Peek & Cloppenburg, Stefanel, Braiconf, Calzedonia, Deichmann, Depot 96 și multe altele.

Pentru retail conceptul de seară a reducerilor nu este unul nou, însă noi ne-am dorit să punem accentul pe aspectele cele mai importante: reduceri substanțiale și distracție. Având ca parteneri în acest demers majoritatea retailerilor, am reușit să oferim clienților oferte unice și promoții valoroase, conferind veridicitate și relevanță evenimentului. În plus am adaugat muzică, cocktailuri și voie-bună pentru toți vizitatorii. În final nu au fost depășite doar așteptările clienților, ci și ale noastre, înregistrându-se vânzări cu 300% mai mari față de media zilnică”, a completat Sebastian Mahu.

Împătimiții sportului au putut să își procure produsele dorite aflate la reduceri din magazine precum Hervis, Intersport, The North Face sau Killtec.

Nici electronicele sau gadget-urile de la Flanco, Altex sau iCentre nu au fost ocolite de reducerile de la Shopping Night de după apusul soarelui.

Jucăriile și articolele vestimentare destinate copiiilor au avut și ele prețuri speciale la Lego, Noriel, Next, Tinkerbella sau Primigi, alături de super oferta de a călători în Grecia cu numai 1 euro, de la Christian Tour.

Mai multe detalii despre eveniment puteți afla pe promenada.ro sau pe Facebook, Promenadaro.

 

*** Despre mall Promenada

Promenada reinventează experienţa cumpărăturilor şi a divertismentului, adresându-se unui public cu un stil de viaţă contemporan, aflat în continuă căutare de surse de inspiraţie şi de creativitate. Centrul comercial este situat în Calea Floreasca 246B, în imediata vecinătate a stației de metrou Aurel Vlaicu. După numai un an de la deschidere, Promenada a devenit un reper în viața urbană a orașului printr-un design avangardist, bazat pe linii curbe, lumină, mult alb şi accente de culoare, un mix de chiriaşi care satisface aşteptările unui public tot mai exigent, dar și prin terasa verde, inspirată de grădinile japoneze, unde vizitatorii se pot relaxa, bucurându-se vara de proiecţii de film, spectacole de teatru sau concerte și de un patinoar în aer liber pe durata iernii. La finalul anului 2014, mall Promenada a intrat în portofoliul fondului de investiții sud-african NEPI (New Europe Property Investments).

Din portofoliul NEPI mai fac parte Mega Mall, Vulcan Value Center, CityPark Constanţa, Ploieşti Shopping City, Brăila Mall, Galaţi Shopping City şi alte centre comerciale în întreaga ţară, dar şi în Serbia şi Slovacia. NEPI mai deţine şi clădirile de birouri Floreasca Business Park, The LakeView din Bucureşti, City Business Centre din Timişoara şi The Office din Cluj.

 

 

Centru de Presă

Property of

Urmărește-ne
și pe

Abonează-te la
newsletter-ul nostru

Adresa de e-mail nu este corectă

Urmărește-ne și pe

Abonează-te la
newsletter-ul nostru

Adresa de e-mail nu este corectă

Property of