Promenada foloseşte cookies pentru a se asigura că vă bucuraţi de cea mai bună experienţă pe site. Aflaţi mai multe aici.

Legumele pe care trebuie să le consumi iarna

26 ianuarie 2017
Legumele pe care trebuie să le consumi iarna

Iarna e un anotimp problematic pentru organismul nostru, care este mult mai expus la îmbolnăviri din cauza sistemului imunitar slăbit de lipsa soarelui. Răcelile și gripele sunt la ordinea zilei, iar pentru a le evita – sau pentru a ne reveni cât mai repede, în cazul în care le cădem pradă – e esențial să consumăm cât mai multe legume.

Legumele sunt surse importante de vitamine și minerale, fără de care organismul nu are cum să funcționeze la parametri normali. Iată care sunt legumele ce nu trebuie să-ți lipsească din alimentație pe timp de iarnă:

 

Sfecla

Pe lângă gustul dulceag și culoarea intensă, sfecla roșie vine cu un mare atuu pentru sănătate: conține mult mangan, nutrient de bază pentru organism deoarece întărește sistemul osos, contribuie la procesarea colesterolului și a carbohidraților și menține sănătatea sistemului nervos.

1
Supă cremă de sfeclă roșie

 

Conopida

Cu o porție de conopidă îi furnizezi organismului peste 50% din doza zilnică recomandată de vitamina C! Astfel, îți protejezi sistemul imunitar, dar și creierul, deoarece colina din conopidă este considerată a fi de ajutor în încetinirea pierderii memoriei odată cu înaintarea în vârstă.

2
Supă cremă de conopidă

 

Usturoi

Este un aliat important nu doar pentru sistemul imunitar, ci și pentru reducerea dezvoltării bolilor cardiovasculare. Ca să nu mai vorbim de incredibila capacitate de a inhiba creșterea tumorilor canceroase! Conform studiilor de specialitate, un cățel de usturoi pe săptămână reduce cu 35% riscul de a face cancer.

3
Salată Dakota cu sos de usturoi și arpagic

 

Țelina

Conține cantități importante de fier (excelent pentru sistemul nervos și reducerea proceselor de îmbătrânire), fibre (ajută la un bun tranzit intestinal) și vitamina K – nutrient asociat printre altele cu prevenirea hemoragiilor, a afecţiunilor pielii și oaselor, scăderea riscului de atac de cord și împiedicarea formării pietrelor la rinichi.

4
Supă cremă de ciuperci cu țelină    Salată Green Box (ţelină, salată verde, măr etc)

Ori de câte ori ai nevoie de o masă cu legume proaspete, vino la Salad Box  să-ți iei porția de vitamine și minerale!

Citeşte mai departe

Property of

Urmărește-ne
și pe

Abonează-te la
newsletter-ul nostru

Adresa de e-mail nu este corectă

Urmărește-ne și pe

Abonează-te la
newsletter-ul nostru

Adresa de e-mail nu este corectă

Property of