Promenada foloseşte cookies pentru a se asigura că vă bucuraţi de cea mai bună experienţă pe site. Aflaţi mai multe aici.

Aici găsești cele mai întâlnite întrebări și răspunsuri legate de aplicația mobilă a-Ha!

Dacă în lista de mai jos nu regăsești răspunsul pe care îl cauți sau dorești să ne transmiți impresii despre experiența ta cu aplicația a-Ha!, te invităm să ne trimiți un email pe mall@promenada.ro. Îți vom răspunde în cel mai scurt timp posibil. Îți multumim!

 

  1. Ce face aplicatia? ▼
Aplicatia a-Ha! este o platforma care te rasplateste cu cadouri si beneficii pentru cumparaturile facute in mall sau pentru alte interactiuni offline sau online (walk-ins, timp petrecut in mall, intrari pe site, etc.). Fiecare dintre aceste interactiuni iti ofera un numar de puncte, pe care tu il poti transforma in cadourile pe care ti le doresti, in limita stocului disponibil. Iar daca nu gasesti ceva potrivit pentru tine, poti astepta sa vezi ce cadouri mai apar. In plus, a-Ha! este locul in care gasesti cele mai noi tendinte din magazine si recomandari atent alese special pentru tine.

 

  1. Cum pot accesa continutul aplicatiei? ▼
Tot ce trebuie sa faci este sa ai aplicatia descarcata, sa iti faci cont sau sa il folosesti pe cel creat deja pe site-ul www.promenada.ro sau www.megamallbucuresti.ro.

 

  1. Cum imi creez un cont in aplicatia a-Ha!? ▼
Ai 2 optiuni prin care iti poti crea un cont: fie direct in aplicatie, dupa instalarea sa pe telefonul tau mobil smartphone, fie pe oricare dintre site-urile www.promenada.ro sau www.megamallbucuresti.ro. Prin a doua metoda, ulterior, iti poti accesa contul din aplicatie, folosind datele (adresa de email si parola) cu care te-ai inregistrat pe site.

 

  1. M-am inregistrat in website folosind date gresite sau care nu mai sunt valabile. Pot sa imi editez setarile contului? ▼
Da. Ai 2 optiuni prin care iti poti edita setarile contului:

  1. In contul tau din website promenada.ro sau www.megamallbucuresti.ro, sectiunea EDITEAZA SETARILE CONTULUI TAU;
  2. In contul tau din aplicatia a-Ha!, sectiunea Profil.

 

  1. Am incercat sa imi fac cont/sa ma loghez si am primit mesaj de eroare. Ce fac? ▼
Daca te-ai asigurat ca toate datele introduse de tine sunt corecte (adresa de mail, telefon, parola, etc.) si aplicatia iti arata eroare in continuare, avem rugamintea sa ne trimiti mesajul tau pe mall@promenada.ro pentru Promenada sau info@megamallbucuresti.ro pentru Mega Mall. Vom transmite situatia ta partenerilor care au implementat aplicatia a-Ha! si revenim cu solutii in cel mai scurt timp.

 

  1. Daca nu imi amintesc parola sau, pur si simplu, vreau sa o schimb cum procedez? ▼
Daca ai uitat parola ta, tot ce trebuie sa faci este sa accesezi butonul “Ai uitat parola?” disponibil in faza de Login de la accesarea aplicatiei. Daca pur si simplu vrei sa schimbi parola, tot ce trebuie sa faci este sa accesezi setarile din sectiunea “Profil” si sa apesi butonul “Schimba” din dreptul liniei de Parola. In ambele situatii, trebuie urmati pasii indicati dupa selectia actiunii aferente recuperarii/schimbarii parolei. Totodata, ai posibilitatea de a-ti reseta parola si accesand website-ul www.promenada.ro sau www.megamallbucuresti.ro, in pagina Login, selectand opriunea “Ai uitat parola?”. Introduci adresa de e-mail cu care ti-ai creat contul si vei primi automat in scurt timp un e-mail cu instructiuni.

 

  1. In sectiunea “Contul meu” din website-ul promenada.ro sau www.megamallbucuresti.ro sunt afisate informatiile din contul aplicatiei a-Ha!? ▼
Da, in contul tau din website vei gasi afisate punctele existente in timp real, precum si oferte si cadouri pe care le poti accesa cu punctele tale.

 

  1. Inrolarea in aplicatia a-Ha! implica vreun cost din partea utilizatorului? ▼
Descarcarea si folosirea Aplicatiei este gratuita. Cu toate acestea, in momentul folosirii aplicatiei de catre utilizatori este posibil ca acestia sa plateasca costurile impuse de operatorul de internet, date sau telefonie mobila, cum ar fi taxele de conectare si navigare internet.

 

  1. Cum castig puncte? ▼
Pentru a castiga puncte, trebuie sa ai aplicatia descarcata, sa iti faci cont sau sa il folosesti pe cel creat deja pe site-ul Promenada sau Mega Mall si sa scanezi bonurile de cumparaturi in maximum 24 de ore de la achizitie, urmarind instructiunile din aplicatie. In plus, poti primi puncte surpriza pentru intrari in mall, in magazine, pentru timpul petrecut la noi sau pentru timpul petrecut pe site-ul mall-ului tau favorit (Promenada sau Mega Mall). Numarul de puncte oferit pentru fiecare din actiunile de mai sus este dinamic si este mentionat in sectiunile aferente din aplicatie.

 

  1. In cat timp se actualizeaza numarul punctelor obtinute in sectiunea “Puncte” din aplicatia a-Ha! sau in sectiunea “Contul Meu” de pe site-ul mall-ului pentru care m-am inrolat? ▼
Punctele aferente bonurilor scanate pot fi oferite pe loc sau, in cazul in care exista neclaritati legate de scanare, dezvoltatorul isi rezerva dreptul de a analiza bonurile intr-un termen de pana la 24 ore, urmand ca ulterior analizei, utilizatorului sa i se comunice rezultatul si numarul de puncte. In momentul in care punctele sunt acumulate, aplicatia va semnaliza acest lucru prin afisarea numarului de puncte pe ecranul telefonului mobil.

 

  1. Am incercat sa scanez bonul si primesc un mesaj de eroare. Ce fac? ▼
Daca nu esti sigur ca bonul a fost scanat corect, poti revizualiza instructiunile de scanare in sectiunea “Puncte” apasand butonul “Scaneaza bonul” si apoi butonul “Sfaturi”. Un alt motiv pentru care e posibil ca scanatul bonului sa iti arate o eroare poate fi ca bonul nu e din mall-ul echivalent locatiei alese in aplicatie sau acel magazin nu este inrolat in programul de loializare. De asemenea, eroarea poate fi generata daca bonul este mai vechi de 24 de ore sau nu respecta limita de un bon pe zi din acelasi magazin. Daca ai urmat pasii intocmai si ai verificat ca bonul e din mall-ul potrivit, iar aplicatia iti arata eroare in continuare, avem rugamintea sa ne trimiti mesajul tau pe mall@promenada.ro pentru Promenada sau info@megamallbucuresti.ro pentru Mega Mall. Vom transmite situatia ta partenerilor care au implementat aplicatia a-Ha! si revenim cu solutii in cel mai scurt timp.

 

  1. Care e limita de bonuri zilnice pe care le pot scana? ▼
Numarul de bonuri ce pot fi scanate pe durata unei zile este nelimitat, atat timp cat bonurile provin din magazine diferite. Mai exact, utilizatorul nu poate scana in aceeasi zi doua bonuri emise de acelasi magazin, insa poate scana mai multe bonuri, daca acestea au fost emise de magazine diferite.

 

  1. Trebuie sa fiu in mall pentru a scana bonurile? ▼
Nu, bonurile pot fi scanate oriunde cu conditia ca acestea sa nu fie mai vechi de 24 de ore, cat si sa nu depaseasca limita de un bon din acelasi magazin.

 

  1. Cum verific numarul de puncte pe care l-am obtinut? ▼
Este foarte simplu! Gasesti numarul de puncte obtinut in sectiunea “Puncte” din aplicatia a-Ha! sau in sectiunea “Contul Meu” de pe site-ul mall-ului pentru care te-ai inrolat.

 

  1. Punctele obtinute scanand bonuri pentru Promenada pot fi folosite si in Mega Mall sau invers? ▼
Nu, atat punctele, cat si cadourile si toata activitatea in general, sunt unice pe fiecare mall. Asta nu te impiedica insa sa fii activ pentru ambele mall-uri, insa trebuie sa fii atent de fiecare data sa schimbi locatia din aplicatie. Bonurile din Promenada pot fi scanate doar selectand locatia Promenada, iar bonurile din Mega Mall doar selectand locatia Mega Mall din aplicatie. La fel, punctele obtinute intr-un mall pot fi convertite in cadouri din acelasi mall, iar cadourile se ridica din mall-ul respectiv.

 

  1. Pot oferi din punctele mele altor prieteni? ▼
Punctele nu pot fi transferate intre conturile mai multor utilizatori. Acestea sunt disponibile doar in sectiunea “Puncte” din contul cu care utilizatorul este inregistrat si doar in locatia selectata in aplicatie.

 

  1. Daca vreau sa imi fac un alt cont, imi pot transfera punctele obtinute pe cel anterior? ▼
Punctele nu pot fi transferate altor conturi. Acestea sunt disponibile doar in sectiunea “Puncte” din contul cu care utilizatorul este inregistrat si doar in locatia selectata in aplicatie.

 

  1. Dupa cat timp pierd punctele nefolosite? ▼
Punctele nefolosite nu se pierd, acestea raman disponibile in sectiunea “Puncte” pana in momentul in care utilizatorul le foloseste pentru a revendica cadouri.

 

  1. Mi-am pierdut telefonul mobil. Asta inseamna ca mi-am pierdut si punctele? ▼
Nu. Cand iti achizitionezi un nou telefon mobil, tot ce trebuie sa faci este sa descarci din nou aplicatia, sa accesezi contul tau folosind datele tale si toata activitatea ta va fi disponibila, exact asa cum ai lasat-o. Pentru siguranta punctelor obtinute in aplicatie, recomandam schimbarea parolei in setarile din sectiunea “Profil”. Insa, daca o alta persoana care intra in posesia vechiului tau telefon foloseste punctele obtinute de tine, atunci acestea nu mai pot fi recuperate.

 

  1. Cum primesc cadouri? ▼
Fiecare cadou disponibil in aplicatia a-Ha! are o valoare echivalenta in puncte. Lista de cadouri se schimba in functie de numarul de revendicari si de perioada de valabilitate pe care respectivul cadou o are in aplicatie. Folosind punctele achizitionate prin scanarea bonurilor de cumparaturi sau a interactiunilor cu mall-ul, iti poti alege si revendica cadoul preferat. Daca nu ai suficiente puncte pentru a iti revendica cadoul favorit, poti strange mai multe puncte scanand bonuri de cumparaturi in maxim 24 de ore de la emiterea bonurilor, urmarind instructiunile din aplicatie. Cadourile sunt valabile in limita stocului disponibil, iar daca nu gasesti ceva potrivit pentru tine, poti astepta sa vezi ce cadouri mai apar.

 

  1. Cum intru in posesia cadourilor revendicate in aplicatie? ▼
Pentru a intra in posesia cadourilor, tot ce trebuie sa faci este sa prezinti la biroul info desk din mall codul unic aferent premiului revendicat in aplicatie, disponibil in sectiunea “Profil”, in lista “Cadourile Mele”. Atentie, cadoul revendicat in aplicatie are o perioada de valabilitate de 72 de ore, iar daca nu este ridicat in acest timp la biroul info desk, acesta reintra in disponibilitate si pentru alti utilizatori.

 

  1. Ce sunt beneficiile si cum pot intra in posesia lor? ▼
Beneficiile sunt cadouri ce valoreaza 0 puncte si pot fi folosite recurent in magazinele la care fac referire ofertele. Pentru a beneficia de acestea, nu este necesara validarea la birourile Info Point, ci poti merge direct la magazinul indicat, iar la casa de marcat va fi scanat acel cod de bare pe care trebuie sa il arati pe telefon.

 

  1. Ce reprezinta programul corporate si cum ma pot inrola in el? ▼
Programul corporate este disponibil pentru locatia Promenada selectata in aplicatie si acesta ofera extra reduceri si beneficii utilizatorilor care sunt angajati in cadrul companiilor inrolate in acesta. Inrolarea companiilor este foarte simpla, la fel si a utilizatorilor: tot ce trebuie sa faca un reprezentant oficial al companiei este sa ia legatura cu echipa Promenada trimitand un mail la adresa mall@promenada.ro. Compania va oferi numarul de angajati care doresc inrolarea in program, iar apoi echipa Promenada va trimite coduri unice promotionale, pe care utilizatorii le pot introduce in optiunea de setari din sectiunea “Profil”, dupa ce acestia si-au creat contul.

 

  1. Cum pot vizualiza cadourile si beneficiile pentru programul corporate? ▼
Aceste extra cadouri si beneficii pot fi vizualizate in sectiunea “Puncte”, in lista “Cadouri” si in lista “Beneficii” si pot fi deosebite de cele disponibile pentru toti utilizatorii prin prezenta logo-ului companiei din care utilizatorul face parte si care este inrolata oficial in programul corporate.

 

  1. Ce reprezinta sectiunea “In zona”? ▼
In aceasta sectiune vei putea vizualiza oferte, promotii si informatii diverse disponibile si aflate in imediata vecinatate (maximum 50 m) a unui beacon, aflat in centrul comercial. Asadar trebuie sa fii in Promenada sau Mega Mall, sa ai telefonul conectat la internet (3g/4g sau wi-fi) si sa ai BLE (low energy bluetooth) activat.

 

  1. Ce este un beacon? ▼
Un beacon reprezinta un emitator bluetooth eficient din punct de vedere energetic, ce transmite un semnal bluetooth interceptat de telefonul mobil al utilizatorului cu aplicatia a-Ha! instalata. Semnalul poate reprezenta o oferta, o promotie sau diverse informatii utile.

 

  1. Vreau sa imi sterg contul definitiv, pot face asta? ▼
O sa fim foarte tristi daca faci asta si, in plus, nu vei mai fi la curent cu noutatile si cadourile oferite de Promenada si Mega Mall, insa daca chiar iti doresti asta o poti face deocamdata doar in sectiunea “Contul Meu” de pe site-ul mall-ului pentru care te-ai inrolat. Ulterior, optiunea va fi disponibila si in aplicatie.

 

  1. Cum sunt stocate datele mele? Sunt in siguranta? ▼
Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizeaza cu respectarea cerintelor legale si in conditii care asigura securitatea, confidentialitatea si respectarea drepturilor persoanelor vizate.Prelucrarea datelor cu caracter personal se face cu respectarea urmatoarelor principii:

  • Notificarea: Societatile FLOREASCA CITY CENTER SRL (Mall Promenada) si ELJ VATRA SRL (Mega Mall) sunt inregistrate ca operator in Registrul general de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal cu numarul 2447, respectiv 31876, pentru colectarea, prelucrarea si stocarea datelor cu caracter personal ale utilizatorilor sai, in scopul derularii activitatilor de reclama, marketing si publicitate.
  • Legalitatea: Prelucrarea datelor cu caracter personal se face in temeiul si in conformitate cu prevederile legale.
  • Scopul bine-determinat: Orice prelucrare de date cu caracter personal se face in scopuri bine determinate, explicite si legitime, adecvate, pertinente si neexcesive prin raportare la scopul in care sunt colectate si ulterior prelucrate.
  • Confidentialitatea: Persoanele care prelucreaza, in numele FLOREASCA CITY CENTER SRL si ELJ VATRA SRL, date cu caracter personal au prevazut in fisa postului, anexa la contractul individual de munca, o clauza de confidentialitate.
  • Consimtamantul persoanei vizate: Orice prelucrare de date cu caracter personal, cu exceptia prelucrarilor care vizeaza date din categoriile strict mentionate in Legea 677/2001, este efectuata numai daca si dupa ce persoana vizata si-a dat consimtamantul in mod expres si neechivoc pentru acea prelucrare.
  • Informarea: Persoanele vizate iau cunostinta despre faptul ca li se vor prelucra date cu caracter personal.
  • Protejarea persoanelor vizate: Drepturile persoanelor vizate sunt prezentate la pagina Termeni & Conditii.
  • Securitatea: Masurile de securitate a datelor cu caracter personal sunt stabilite astfel incat sa asigure un nivel adecvat de securitate a datelor cu caracter personal procesate.

 

  1. Unde pot sa vad Termenii si Conditiile, precum si Politica de Confidentialitate? ▼
Poti vizualiza Termenii & Conditiile, precum si Politica de Confidentialitate in aplicatie in sectiunea “Profilul Meu” sau in pagina de Login/Inregistrare. 

 

Property of

Urmărește-ne
și pe

Abonează-te la
newsletter-ul nostru

Urmărește-ne și pe

Abonează-te la
newsletter-ul nostru

Property of