Promenada foloseşte cookies pentru a se asigura că vă bucuraţi de cea mai bună experienţă pe site. Aflaţi mai multe aici.

Cum scanezi corect bonurile în aplicația de shopping a-Ha!

18 aprilie 2017
3

Tu ai instalat singura aplicație de shopping pe care merită să o ai în telefon?

Aplicația a-Ha! te răsplătește cu cadouri pentru cumpărăturile făcute în mall sau pentru alte interacțiuni online sau offline cum ar  fi walk-ins în magazine, timp petrecut în mall, citirea articolelor a-Ha! pe site, etc. Fiecare astfel de  interacțiune îți oferă un numar de puncte, pe care tu îl poți transforma în cadourile pe care ți le dorești. În plus, a-Ha! este locul în care găsești cele mai noi tendințe din magazine și recomandări atent alese special pentru tine.

Dacă ai instalat-o deja sau ești pe punctul de a o face, trebuie să știi că pe lângă interacțiunile online sau offline (walk-ins în magazine, timp petrecut în mall, timp petrecut pe site-ul promenada.ro) care îți aduc puncte în momente supriză, singurul mod constant și sigur de a acumula puncte este scanarea bonurilor primite în urma cumpărăturilor în mall Promenada. Fiecare scan va transforma bonul în puncte în contul tău cu care apoi poți revendica cadouri pe loc, dintre cele disponibile în aplicație.

Tot ce trebuie să faci este să scanezi corect bonul și nimic nu va sta între tine și punctele care ți se cuvin. Urmează acești pași de fiecare dată când scanezi un bon și bucură-te de o nouă experiență de shopping:

 

Înainte de scanarea bonului

✓ Asigură-te că bonul nu este mai vechi de 24 de ore de la emitere. Din momentul primirii unui bon, ai la dispoziție 24 de ore pentru a-l scana în aplicație. Îl poți scana chiar și de acasă sau la birou, însă nu mai târziu de 24 de ore de la emitere.

✓ La accesarea butonului SCANEAZĂ BONUL, acordă-i aplicației toate autorizațiile pe care le cere, dacă le cere. Ignorarea sau refuzarea acestora poate duce la neînregistrarea activității.

✓ Poziționează bonul în poziție verticală (nu orizontală sau diagonală, ci exclusiv verticală). În cazul în care bonul este prea lung, restrânge-l astfel încât să rămână vizibile următoarele: CIF, sumă totală, data, RL-ul.

1

În timpul scanării bonului

✓ Asigură-te că pozezi bonul în mod potret.

✓ Asigură-te că CIF-ul, suma totală, data, RL-ul sunt vizibile în timp ce faci poza.

2

✓ Amintește-ți că, în decurs de 24 ore, poți scana un sigur bon/locație.

✓ Dacă, după ce ai făcut poza, datele de mai sunt nu sunt clare, poți repeta acțiunea folosind butonul RETAKE (REIA).

3

 

După scanare

✓ Poza bonului va fi analizată pentru verificare.

✓ Poți primi punctele pe loc, sau poate dura până la 24 de ore din momentul scanului pentru a fi alocate punctele în cont,. În cazul din urmă, aplicația te va anunța că vei primi un răspuns în 24 de ore.

✓ Doar în cazul în care bonul nu respectă datele de mai sus, acesta va fi respins și punctele nu vor fi alocate.

Descarcă aplicația și bucură-te zi de zi de beneficii la mall Promenada! Aplicația este disponibilă pentru iOS și Android:

app_store_big google_play_new

 

Pentru a fi la curent cu toate noutățile și evenimentele noastre exclusive, urmărește-ne pagina de Facebook, abonează-te la newsletterul Promenada sau verifică aici calendarul de evenimente!

Citeşte mai departe

Property of

Urmărește-ne
și pe

Abonează-te la
newsletter-ul nostru

Adresa de e-mail nu este corectă

Urmărește-ne și pe

Abonează-te la
newsletter-ul nostru

Adresa de e-mail nu este corectă

Property of