Promenada foloseşte cookies pentru a se asigura că vă bucuraţi de cea mai bună experienţă pe site. Aflaţi mai multe aici.

Cum să obții cât mai multe puncte în aplicația a-Ha!

18 aprilie 2017
3

Aplicația a-Ha! te răsplătește cu cadouri pentru cumpărăturile făcute în mall sau pentru alte activități cum ar  fi vizite în magazine, timp petrecut în mall, citirea articolelor pe site-ul nostru și altele. Fiecare astfel de  interacțiune îți oferă un număr de puncte, pe care tu îl poți transforma în cadourile pe care ți le dorești.

Dacă deja ai pus ochii pe un cadou, trebuie să știi ca cele mai multe puncte le primești scanând bonurile de cumpărături corect!

Urmează acești pași de fiecare dată când scanezi un bon și bucură-te de o nouă experiență de shopping:

Înainte de scanarea bonului

✓ Asigură-te că bonul nu este mai vechi de 24 de ore de la emitere. Din momentul primirii unui bon, ai la dispoziție 24 de ore pentru a-l scana în aplicație. Îl poți scana chiar și de acasă sau la birou, însă nu mai târziu de 24 de ore de la emitere.

✓ Bonurile scanate trebuie să provină din magazine diferite. Nu se pot scana 2 bonuri din același magazin în termen de 24 de ore.

✓ La accesarea butonului SCANEAZĂ BONUL, acordă-i aplicației toate autorizațiile pe care le cere, dacă le cere. Ignorarea sau refuzarea acestora poate duce la neînregistrarea activității.

✓ Poziționează bonul în poziție verticală (nu orizontală sau diagonală, ci exclusiv verticală). În cazul în care bonul este prea lung, restrânge-l astfel încât să rămână vizibile următoarele: CIF, sumă totală, data, RL-ul.

 

În timpul scanării bonului

✓ Asigură-te că CIF-ul, suma totală, data și ora, RL-ul sunt vizibile în timp ce faci poza.

1.Date

✓ Dacă bonul este prea lung, îl poți îndoi, atât timp cât toate informațiile menționate mai sus sunt vizibile.

2.Indoaie bonul

✓ Amintește-ți că, în decurs de 24 ore, poți scana un sigur bon/magazin.

✓Asigură-te că bonul este paralel cu marginea ecranului.

4.Centreaza4

3 10.Perspectiva

✓ Asigură-te că bonul este lizibil și toate informațiile pot fi citite clar.

2 6.Claritate

✓ Scanează bonul de aproape, pentru ca toate informațiile să fie lizibile.

8.Distanta 1

✓ Dacă, după ce ai făcut poza, datele de mai sunt nu sunt clare, poți repeta acțiunea folosind butonul RETAKE (REIA).

3

După scanare

✓ Poza bonului va fi analizată pentru verificare.

✓ Punctele aferente bonurilor scanate îți vor fi oferite pe loc sau, în cazul în care există neclarități legate de scanare, dezvoltatorul își rezervă dreptul de a analiza bonurile într-un termen de până la 12 ore, urmând ca ulterior analizei, să ți se comunice rezultatul și numărul de puncte. În momentul în care punctele sunt acumulate, aplicația va semnaliza acest lucru prin afișarea numărului de puncte pe ecranul telefonului mobil.

✓ Doar în cazul în care bonul nu respectă datele de mai sus, acesta va fi respins și punctele nu vor fi alocate.

✓ Toate informațiile de care ai nevoie cu privire la stadiul bonurilor analizate se regăsesc în Profilul tău / Activitate.

Descarcă aplicația și bucură-te zi de zi de beneficii la Promenada! Aplicația este disponibilă pentru iOS și Android:

 

app_store_big google_play_new

 

 

Property of

Urmărește-ne
și pe

Abonează-te la
newsletter-ul nostru

Adresa de e-mail nu este corectă

Urmărește-ne și pe

Abonează-te la
newsletter-ul nostru

Adresa de e-mail nu este corectă

Property of