Promenada foloseşte cookies pentru a se asigura că vă bucuraţi de cea mai bună experienţă pe site. Aflaţi mai multe aici.

3 sporturi în aer liber pe care să le practici vara

11 iulie 2017

Vara ai o mulțime de oprtunități pentru a face mișcare și a te menține în formă!

Partea cea mai faină că aceste ocazii nu sunt deloc ca mersul la sală, ci poți să le faci pur și simplu din plăcere. Este vorba, bineînțeles, de sporturile pe care vara îți dă ocazia să le practici. Ai nevoie doar de echipamentul perfect și multă poftă de viață!

Preferatele noastre de vară sunt:

 

# ÎNOTUL

Pe lânga beneficiile pentru sănătate, înotul favorizează o condiție fizică de invidiat. Acest tip de sport tonifică atât fesele, cât și muschii pectorali. Coapsele, gambele și abdomenul se vor forma armonios, iar mușchii omoplaților vor avea tendinșa de a se dezvolta. Înotul este una din activitățile cu cel mai mare consum de calorii. Numărul de calorii arse depinde de intensitatea antrenamentului, precum și de stilul de înot folosit, dar în general o ședință de 10 minute de înot pe spate arde până la 80 calorii, înotul liber arde până la 100 calorii.

1

Costum baie femei Arena Graphic – Hervis

Short baie bărbați Adidas – Intersport

Prosop baie Adidas – Hervis

 

# CICLISMUL

Mersul pe bicicletă are o mulțime de avantaje care nu pot fi ignorate. De exemplu, un studiu efectuat de Universitatea din Purdue a arătat că parcurgerea pe bicicletă a 30 km pe săptămână reduce riscul apariției bolilor de inimă cu 50%. Mai mult, mersul pe bicicletă face ca plămânii să lucreze de 10 ori mai mult decât dacă ai sta pe fotoliu în fața televizorului. Mersul regulat pe bicicletă va ajuta, în timp, la întărirea sistemului cardiovascular, fapt care va permite inimii și plămânilor să lucreze mai eficient și să livreze mai mult oxigen acolo unde este necesar, într-un timp mai scurt.

2

Bicicletă Drumeț – Pegas

Cască Firestarter – Intersport

Pompă bicicletă KTM Mini Pump – Hervis

 

# DRUMEȚIILE MONTANE

Pe lângă multiple beneficii asupra formei și sănătății fizice, drumețiile montane au un rol major în combaterea depresiei. Însă, chiar dacă nu suferi de depresie, hiking-ul te poate ajuta să-ți recâștigi starea de bine, după o săptămână stresantă și plină de griji. Mai mult, hiking-ul ajută la scăderea presiunii arteriale și a colesterolului, ceea ce duce la diminuarea riscului de apariție a bolilor cardiovasculare, a diabetului și a atacurilor cerebrale. În plus, mersul ”la vale” este de două ori mai eficient decât mersul în rampă pentru eliminarea zaharurilor din sânge și creșterea toleranței la glucoză.

3

Rucsac Kilimanjaro Mangart – Hervis

Pantofi Hedgehog Hiker – Intersport

Bețe trekking Kilimanjaro Hiker – Hervis

 

Consumă calorii în timp ce te bucuri de vară!

Property of

Urmărește-ne
și pe

Abonează-te la
newsletter-ul nostru

Urmărește-ne și pe

Abonează-te la
newsletter-ul nostru

Property of